Skåplucka?

Kan inte riktigt förstå vem som öppnat skåpluckan precis när jag skulle ställa mig upp.. Just ja de var jag för 3 minuter sen. Förstår inte hur man kan va så klumpig ibland, blir bara så himla trött på mig själv. Blev lite sur och fick lite städmani så håller på att grovstädar hela lägenheten och lär ju inte bli klar i kväll precis..

Har i alla fall haft en toppen helg, den har varit lugn och jag har bara myst en massa, riktigt skönt. Nu laddar jag för en ny vecka med massa händelser, skola imorgon som vanligt men sen är de praktiken, jag ska kolla på massa rep, vi ska pröva studentmössor, vi ska sminka inför tjejkvällens modevisning, ska va ute på tjejkvällen och göra massa fynd eftersom den härliga lönen rammlar in på konton på tisdag. Sen är de fredag igen och då är de faktiskt härlig helg igen, så antar att den här veckan bara kommer rusa iväg. Har lite plugg jag ska hinna med att göra mitt uppe i allt hade jag tänkt också.
Hade tänkt ge mig på matten idag men de kanske blir om nån timme då jag fått lite mer ordning i lägenheten och lite mat i magen.. Eller så kommer jag total däcka i min säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0