Måndag

Det där med rubriker är riktigt svårt.

Finns inte så mycket att säga om mitt liv förtillfället, de blir mest vad jag gör om dagarna, fast de är ju de det ska handla om. Det är ju min blogg och mina tankar som ska komma upp här.
Jaja, imorgon går vi ut på praktik. 7 veckor och varje måndag ska vi vara i skolan, men de är inte så jobbigt. Så man kan säga att jag börjar skolan efter höstlovet igen och de låter ju rätt länge men tror de kommer gå sjukt fort faktiskt.
Just för tillfället avnjuter jag varje minut jag kan få i lägenheten, lyssnar på musik, plockar lite, lagar mat och bara är. De är riktigt skönt, men de kommer man väl tröttna på en dag också.

Nu ska jag i allafall snart iväg och träna, tänkte köra igenom hela kroppen på gymmet idag, träna bort allt från helgen. Man känner sig inte så fräch efter en utekväll och en lång dag av bakfylla.. hahah"
Men de var oerhört roligt och då är de helt klart värt de också!



Saknar vattenlandet och all härlig personal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0