Lååånga nätter..

Nu kommer mörkret smygande väldigt tidigt och de börjar bli stor tid för att ha tända vanilj ljus i hela lägenheten och de är ju helt underbart!

Idag klarade jag av både, natur, skolfoto och matte utan att få huvudvärk, bli trött och känna hur skoltrött man redan är. Kändes bra de i alla fall. Efter skolan mötte jag upp mamma, mormor och josefin i stan. Gick och fixade kort till körkortet eftersom jag inte fått tummen ur röven och gjort de tidigare, men imorgon ska jag skicka in de och då är de bara att vänta på mitt fina rosa kort!
Efter de mötte vi upp min bror och så gick vi till mongolian ( stavas?), åt underbar mat och njöt av familje sällskap!
Efter de blev de en promenad till konsum med Andrea och sen hem. Nu har jag rensat garderoben, fått undan lite sommarkläder m.m. Nu ska jag bara dammtorka hela lägenheten, ta en varm dusch, plugga lite matte och sen förbereda mig inför morgondagen. Ska ju trotts allt göra första dagen på min nya praktik plats då, spännande!


Kommentarer
Postat av: elin

fan ta dig som äter på mongolian utan mig. gillar dig inte längre

2011-09-20 @ 19:45:03
URL: http://eneliiin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0