Stress, panik och skit väder...

Alla dessa händelser, vet inte riktigt vad som är rätt och fel för allt är upp och ner nu.. Idag har jag varit på praktik, tog en fika på stan med Elina och sen kolla vi runt i lite affärer. Åkte hem och kom på att jag faktiskt har lite bråttom, så har just lagat mat som jag försöker få i mig. Fixat matlåda, städat lite, men ska städa mer! Och om en timmer måste jag befinna mig på friskis för ikväll ska jag köra ett boxpass med Maja! Nu jävla ska energin komma tillbaka har jag tänkt i alla fall. Vill ha helg nuuu!

Kommentarer
Postat av: Julia

Kom igen stumpan, du klarar allt bara du vill :) det vet du <3

2011-10-26 @ 21:01:33
URL: http://juliabarremyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0