Vilket väder!

Vinden börjar avta och det börjar bli riktigt varmt ute nu så här på kvällen, synd bara att man inte orkar ut. Har dragit på mig en rejäl förkylning och tror till och med febrn smyger sig på. Så typiskt att lyckas med de nu när de är meningen att man ska vara ute.
Men det kanske är dags nu efter att varit frisk så länge, ja inte vet jag i alla fall.
Dagen har bjudit på en oerhört kort skoldag, mys på stan med Mikaela och Julia, sen hem till Julia för mer mys och god mat. Nu har jag just kommit ur duschen och tänkte jag skulle kolla på litte The big bang theory innan big brother börjar!
Får bli soffpotatis när man är sjuk faktiskt!

Imorgon väntas en rolig dag i studion, ska vara kreativa och jag ska göra en spännande sminkning, mer får ni se imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0