Torka!

Här har de varit dåligt ja, men inte pågrund av mig utan pågrund av min mammas dator. Kom inte in på blogg.se på den datorn, den bara ville inte.
Men i alla fall så hade jag en toppen helg i Lysvik med Maja, vi mådde så jävla gött helgen rak igenom!
På söndagn gjorde jag mat till mammsen eftersom det var morsdag och sen firade jag Linette som fyllde år med en lite överrasknings picknick.
Gårdagen bjöd på sol så jag låg ute i några timmar sedan va jag på körskolan och gjorde min första kurs.
IDag var de upp tidigt för att ta mig iväg till Karlstad. Kom till skolan och lika ovärt där som vanligt, va där i 2 timmar och sen drog jag hem. Nu ligger jag ute i solen och väntar på att Maja ska komma hit en sväng. Hon drar ju till London senare idag den lyckoosten!
Ska dra mig in till stan en sväng sen också och fixa lite, ett par skor skulle ju vara behövligt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0