Lördag

Gårdagen bjöd på en hel del faktiskt, jag och Sanna åkte in till stan och kollade lite, sätte oss vid prämen med en varsin kaffe och mådde gött! Sedan tog jag tåget hem till Torsby, åkte hem och pysslade lite, gjorde tre armband. Sedna åkte jag till Linette och beffan mig där resten av kvällen.
Idag har jag inte hunnit med så mycket än, ätit frukost och gjort klart stilanalysen. Fick respons på en annan uppgift vi gjort och allt va så bra så bra men ändå blev de ett VG, vad ska man göra för att höja sig då? Pucko.

Senare idag ska jag iväg på barnkalas, först ska jag göra lite fler armband och sedan laga mat till min familj och i kväll bär de av på roligheter i Sunne, är ju trotts allt första kolsnäs! Så vi ses väl i kväll hoppas jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0