kvällen

Inte ett dugg trött och borde sova om jag ska orka upp till skolan imorgon. Men de kommer väl bara jag släcker ner och försöker somna.
Blev ingen Martina så jag såg på lite big brother och lite hockey själv, men de va ganska trevligt ändå, tack vare facebook.
Blev klar med uppsatsen också så nu har jag bara en kvar och sen är jag klar med allt! Och då blir det lugnt i skolan ända fram till sommarlovet!
Imorgon väntas en kort skoldag, men en kväll med jobb, ska kanske försöka klämma in ett träningspass eller en promenad också om de vill sig.

Har funnit min framtida man nu och denna gången går jag inte efter efternamn, så efternamns killen du ligger nu 2:a. Hahahah, jag borde sova.



Världens bästa tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0