fullt upp!

Gårdagen bjöd på mycket roligt, va i skolan, åkte till pappa och fikade, åkte till Andrea och ut i solen, pluggade, åt god mat, åt god gruktsallad och gick en jäkla massa! En otroligt skön dag faktiskt.

Idag blev de en morgon fika med Martina och Andrea innan skolan, sen i skolan pratade vi lite om en uppsats som ska skrivas och jag ska försöka fixa iväg den imorgon för idag gjorde jag min sista ergonomi lektion! Sedan gjorde vi crazy sminkningar på yrkesämnet, har tyvär ingen bild men ska försöka ta en nästa gång då jag ska göra en helhetsbild. Har inte bestämmt mig än för om jag ska ha modell eller ska agera modell själv. Får se hur de blir.
Efter skolan blev de jobb och de är alltid lika mysigt att komma dit med alla goa folk!
Nyss kommit hem och nu ska jag städa, diska, plugga, se bb, förbereda tills imorgon och sen sova. Tur att jag har sovmorgon imorgon så jag hinner med allt även fast de blir sent, får ju faktiskt sova.


Kommentarer
Postat av: elin

kommer sakna alla goa människor på jobbet!!

2011-05-14 @ 18:44:54
URL: http://eneliiin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0