Återblick!

Satt och kollade tillbaka lite i min blogg förut och många fina minnen väcks. Men jag har kommit fram till att allt sker av en anledning och herregud vad klok man blir när man är ledssen.
Självklart har mina vänner och min familj gjort så mycket för mig de senaste månaderna, de har ställt upp, sagt kloka ord, tagit mig fram på vägen och ända fram till här jag står nu. Men jag tror att jag har mig själv att tacka mest, att jag orkat tackla alla problem, tagit varje dag som den kommit även fast den varit dålig, tagit mig fram genom alla uppförsbackar och att jag fått mig själv att bli så jäkla stark. Så jag tackar verkligen mig själv men också alla andra underbara människor som fått mig att bli den jag är idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0