Allt sker av en anledning

Dag blev mer oplanerad än planerad. Drog in till stan och mötte upp Martina för en fika och massa prat, till skolan och gjorde extrem smikning som ni såg resultat av nedan. Sedan in till stan en sväng till och inhandlade då en långkjol, helt kär i den!
Tog mig hem till herrhagen och mötte upp Maja, sen tillbringade jag eftermiddagen och kvällen med henne. Försökte packa när jag kom hem, men de gick mindre bra. Märks väl under de dagar jag är borta vad som fattas.
Så imorgon efter skolan drar jag och Maja till hennes sommarstuga för att tillbringa helgen där och sedan på söndag ta mig till Torsby för morsdag firande och födelsedags firande!
Kommer antagligen ha fullt upp och ingen dator tänker jag ta med. Så uppdatering kommer när de kommer!



Mina vackra flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0