Tisdag

Underbart väder här i Karlstad, solen skiner och de är super varmt ute. Men kan jag va ute och njuta? Nej. Måste börja plugga så jag får de här klart någon gång, har hur mycket som helst nu och orkar inte skjuta på de för då blir de panik!

Gjorde min första jobbdag igår på makalös också, gick bra och de känns som ett helt okej extrajobb. Ska jobba på torsdag också, sen på fredag ska jag va på barnmässan och göra ansiktsmålningar och på kvällen drar jag till Göteborg med mina underbara brudar! En hel helg bort från allt de vanliga vardagliga ska bli skönt.

Är just för tillfället väldigt negativ pågrund av att vi har säms lärare i skolan och de gör mig galen!
Ska träna ur mig de sen tsm med Maja, blir ett medelpass och sen ett corepass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0