Ny klippt

Hejhoppp klockan är 5 och solen lyser och vädret är underbart!
Rätt skön dag i skolan idag, fick lite små saker gjort och har även gjort klart muntliga delen i nationelle på engelskan. Gick bättre än förväntat.
Efter skolan gick jag och klippte mig, eller ja Malin klippte mig. Blev super nöjd som vanligt och ätnligen är de kort i nacken igen. Åkte in till stan efter de och fixade länskort och sen blev de en promenad hem med Martina i telefonen. Har bestämt träff med henne imorgon på förmiddagen, så vi ska luncha innan det blir skolan, super mysigt!
Ser fram emot helgen som vanligt också, helgen är de man lever för under veckorna, haha!
Nu ska jag plugga, hejda!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0