Life.

Hemma efter en lite kortare dag på Life fast den kändes som om den var huuuur lång som helst.
Imorgon är de fredag och alltså är de helg och de betyder att jag tänker åka till Torsby för en natt och de ser jag faktiskt väldigt mycket fram emot för första gången på 2 månader.

Igår åkte jag till Elin efter praktiken och vi bakade kladdkaka, såg på film, pratade och hade de allmänt bra. Självklart blev det sent och de kändes idag när vi skulle upp, just nu är jag helt slut i huvudet men ska pyssla lite här hemma för idag har jag köpt lite inredning. Sen ska jag ta en lång och varm dusch, äta något gott och komma i säng i tid!

Kanske kommer upp någon bild sen eller imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0