Har sockerbrist eller bara högt sötsug!

Just nu behöver jag något riktigt gott, är de värt att slänga ihop en kladdkaka eller ska jag gå och köpa lite godis eller de kanske är bättre att jag fixar mat, jo de är nog de bästa llternativet egentligen men godis är ju rätt gott också, har lite beslutångest här just nu!
Eller jag vet? Någon kan komma hit med de och så kan den personen skriva klart mitt arbete om kvinnornas roll i samhället? Eller ni får gärna skriva om dagen D också eller något annat som hände under 2:a värdskriget? Nehej, inte de? Ne men kom med lite godis i alla fall då?
Tack.


Ovärt inlägg, men roligt, eller nej men ah, hejdå!


Kommentarer
Postat av: Majsan

Åh vilken snygging på bilden, nummer????

2011-03-22 @ 16:46:49
URL: http://annamy.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0