.

Min dag har inte bjudit på skidåkning som jag trodde. Istället åkte jag upp till Valberget med Josef, Henrik och David, vi sätt och stekte lite i nån timme sedan åkte vi och fikade. Sen åkte jag till mormor och morfar och tog en promenad med hunden, såg på lite skidor och åt lite mat. Mamma kom dit och vi åkte o kollade på bil, jätte fin var den. Sedan körde jag hem, börjar känna mig riktigt säker faktiskt.
Nu har jag bara tagit det lugnt och sett en film med min lillasyster, den va sorlig med hon grät mer än mig trotts att hon inte förstod vad dem sa. Stackars liten! Nu sover hon i alla fall och de ska jag med göra, fast först ska jag laga ett par tights och en tunika.

Imorgon bär de av hem till Karlstad och så ska jag ha en toppen helg!

Kommentarer
Postat av: elin

haha va helt inställd på att det skulle stå att du skulle laga nån maträtt.. och så står de helt plötsligt ett par tights och en tunika! haha.. tyckte de va kul i mitt huvud iaf..

2011-03-06 @ 00:23:53
URL: http://eneliiin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0