Underbar dag!

Ja idag har de varit en toppen dag, har varit ledig så har tillbringat tiden tsm med Martina. Vi har cyklat, fikat, cyklat, sett på en film som va så frustrerande för jag fatta aldrig nått och sen spelat lite kort, självklart tog jag hem segern. Hahah!
Har fått många bra besked av alla olika idag så har varit super glad för alla andras skull, de är nästan den bästa glädjen!
Imorgon bär de av till vattenlandet, men inte för att jobba utan för att bada! Sen efter de blir de paintbal på kvällen, får väl se hur många blåmärken jag kommer ha. Sist men inte minst ska jag mysa tsm med mina tjejer hemma hos Julia!

Veckan kommer sen bjuda på lite karlstad resa och sen jobb plus en massa mys!
Som i alla andra inlägg tänker jag säga att sommarlov är underbart trots att jag inte träffar mina underbara tjejer varje dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0