snö.. Snö.. SNÖ

Ja de tar nog aldrig slut på detta eviga snöande. Börjar på att bli lite drygt faktiskt, nu räcker de tycker jag!
Igår var jag och fick lite massage av Gitta och om du läser det här så, tack så jätte mycket det var verkligen super snällt!

Idag har jag varit ute och kollat på skidåkning en sväng, köpt mat, lagat mat och sen inte gjort så mycket mer. Nu väntar jag på att Linette ska höra av sig så de händer något med den här dagen också. Förkylningen börjar dra sig bort och jag hoppas innerligt på att mitt imunförsvar blir lite starkare nu!

Har ingen dator heller eftersom den inte ställer upp och tänker funka.

Är väldigt sugen på att åka till Karlstad också, vill till min lägenhet och pyssla lite i min ensamhet och slippa tänka på någon annan i hela världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0