Ibland blir de inte som vill.

Jag kan inte styra mina känslor, inte du heller och hur mycket vi än vill så går de bara inte just nu. De är så läget är och de kommer bli skit tufft men ändå kommer de va en lättnad. Jag kommer göra mycket jag inte skulle gjort kanske dumma saker men kanske även många saker som jag verkligen inte kommer ångra..
Jag har mina vänner som ställer upp i alla lägen och de är jag så himla glad över. De är dom jag kommer behöva nu och min familj men mest av allt kommer jag behöva mig själv och min egen vilja för att inte gräva ner mig i botten. Vi kommer ju självklart vara vänner och umgås oavsett för du är en av mina bästa vänner just nu, du är en stor del av mig och de kommer du få fortsätta va. Vi kanske finner tillbaka till den där gnistan någon gång, men inte just nu. De är så, livet förändras och inget varar förevigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0