Förklaring!

Ursäktar mig för att varit borta många dagar men det beror på att min dator la av och då blev jag datorlös en vecka. Men nu är vi återförenade!
Min vecka har bjudit på lite smyg start på träningen, planerat inför bröllops smink/fotografering, kroppsformer, mys, fika, köpt nya lyckter till lägenheten och så har jag börjat läsa Elsas värld och den är skit bra!
Gårdagen igår bjöd på skola, tåg och när jag kom till Torsby så blev det middag på hörnet. Sedan åkte vi och handlade och sen till mormor för att bygga lite pussel och mysa lite. Halv 9 åkte vi och såg herrarna spela handboll och sen hem för lite tv mys med trevligt sällskap.

Dagen idag bjuder nog på att jag ska färga mig, plugga lite och nu ska jag göra en sen men stor och god frukost till min älskling eftersom jag är en sådan bra flickvän! haha.
Jag är i alla fall lycklig!


Kommentarer
Postat av: emelie p

jävel vilken snyggisbild :D

love!!!

2011-01-15 @ 15:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0