Vädret är ju underbart!

Har hunnit med mycket idag och klockan är inte alls mycket. Har varit modell vid operan, men fick tyvär inte lägga upp några bilder.
Sen tog jag och Elin en promenad in till stan, pratade lite med mina handledare på praktiken som närmar sig, sedan gick jag och handla och sist hem. Fixade undan disken och sen blev de en lång promenad i de fina vädret. Självklart var jag tvungen ramla också, kännde mig nästan tvingad till de nu när de är så jäkla halkit ute...
Har även hunnit städa och nu väntar jag på att maten ska bili klar innan jag ska göra mig iordning och sen sätta mig med läxor.

Kommer behöva flera lediga dagar framöver känner jag, mår bra av de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0