Oj oj oj

Tror jag har blivit en riktig data nörd den senaste veckan, tycker bara jag sitter här hela tiden. Jaja, de får väl över de med. Har nu gjort klart alla läxor förutom svenskan då, men den kanske jag gör imorgon eller i alla fall lite.

Ser fram emot att ta helg imorgon, ska bli riktigt skönt. Ska bara umgås med dom jag tycker om och njuta av livet.
På fredag kommer Elin hit och vi får se vad vi hittar på, på lördag drar vi till Åmål och sova där med alla brudar och sen på söndag ska jag träna och se på solsidan hos pappa, ska äntligen få träffa dem!

Just nu har jag intagit säng position och ska se på the big bang theory innan jag ska sova hade jag tänkt. Ligger även och planerar att jag ska lära mig åka längd skidor innan vintern är slut, lycka till Ida! Tack Ida.
Kommer se ut ungefär så här:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0