Måndag, en ny vecka utan dig..

Sitter här och tycker att alla hjärtans dag bara kan ge fan i alla finnas just nu! De kan heta Martinas födelsedag i stället, så mycket bättre!


Idag har inte varit en toppen dag precis, försov mig, gjorde inget på historian, gjorde inget på esteten och typ inte heller något på fackteckning och design... Nu sitter jag här och tycker att någon kan komma och göra mat åt mig för jag orkar verkligen inte!! Ska iväg och träna om några timmar och innan de har jag inte en aning om vad jag ska göra! Hatar att va själv... Negativ dag idag!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi kan säkert mysa den dagen om du vill :)

2011-02-08 @ 21:11:39
Postat av: Anonym

postat av: Martina

2011-02-08 @ 21:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0