Packa packa packa!

Blir galen på hur mycket grejer jag faktiskt samlat på mig i sommar. Utökade flytten tillbaka med minst dubbelt så mycket. Tur att man får åka bil ner till stan imorgon.

Åkte som sagt från stan till Torsbt idag och ska ner imorgon igen, har inte hunnit med så mkt mer än att pluggat på körkortet och kört en massa bil, sen umgåtts med mormor och morfar och just nu sitter jag här och har lite ångest över att allt har gått så fort. Sommaren är över, kommer inte träffa mina underbara jobbarkamrater varje dag, jag kommer inte kunna ligga ute i bikini och sola, de kommer inte bli några sena utekvällar på en cykel någonstans i en skog, jag kommer inte bada mer.. Men självklart för de ju med sig sina plus också. Kommer ju träffa alla tjejer i klassen varje dag, kommer va i min älskade lägenhet hela tiden, kommer få lite rutin på livet och förhoppningsvis kommer jag ha mitt eget körkort. Jo de är ju lite plus men sen kommer hösten komma och då kommer man bli super deprimerad och bara inte orka med något alls, jag som alltid blir sjuk kommer säkert ligga i feber var och varanan helg. Tjolahopp vad kul de kommer bli, eller? Jora.. Nej oj vad flumigt de blev, men de kanske behövdes. Ja faktiskt behövdes de, ett lite längre inlägg och lite så.. Nej nu ska jag fortsätta packa, hoppa i duschen och sen måla mina naglar.

Här har ni Sune, mig och Selma!
Saknar mitt sommarjobb redan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0