Mina kära underbara!

Ni är så underbara som håller i nu när inte jag gör de!
Har jobbat så mycket nu och umgåtts med så många underbara hela tiden att jag inte riktigt har haft tid med datorn!
Men nu börjar skolan och allt snart igen och då kommer de bli full rulle här igen!

Kan ju säga att jag har hunnit fyllt 18 och haft världens kalas helg med alla härliga människor man kan tänka sig!
Och just nu befinner jag mig i Karlstad, började min dag med att försova mig så jag hann inte med min tvätt tid, så ska försöka boka en ny tid och bara hoppas på att ingen gör de före mig. Har ett bärg av tvätt som jag vill ha bort innan skolan börjar känner jag.

Idag ska jag annars kolla runt på stan lite, fika och sen ikväll ska jag frossa mat och sitta på uteservering med mina underbara tjejer.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0