Första skoldagen, check!

Ja då har man börjar skolan igen, hade två lektioner på 1 ½ timme vardera så inte speciellt jobbigt.
Efter skolan gick jag till Värmlands teatern och fick mig en rundtur eftersom jag ska praktisera där i 6 veckor, ska bli riktigt spännande att få se allt. Tog mig även en tur förbi Life och prata lite innan jag åkte hem.
Nu har jag just slängt ihop en lasange för fösta gången och väntar på att den ska bli klar. Får väl se om jag vågar äta den och bara hoppas på att jag inte dör eller nått.
Ska ta mig iväg på ett medelpass sen och så kanske de blir lite styrka efter i gymmet om jag orkar. Heja Ida som kommer igång med träningen igen!

Tänkte visa hur stark jag blev efter igår! hahahha



sen kan jag visa hur jag ser ut när jag kör bil:





Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0