Helg

Ja då var ännu en helg här och jag funderar på vad jag ska göra av min helg.. Hmmm.. Utgång? Eller ska jag mysa ner mig i mjukiskläderna. Antingen eller, men tror nog det drar mot mjukiskläderna faktiskt, ingen som ska ut ikväll ändå, så känns roligare imorgon faktiskt.
Idag har jag haft en kort skoldag i alla fall då vi har dansat zumba på idrotten, hade lite engelska och sen satte jag mig på tåget mot Torsby. Åkte till mormor och morfar en sväng, körde lite bil och nu ska jag kanske sätta mig och läsa igen 40 sidor om pearl harbor, lockar väl inte, men lika bra att få det gjort.
Klockan är redan 6 men känns som om den bara är 3 på dagen, är ju för underbart de måste jag säga.
Nej nu ska jag göra nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0