.

Klockan börjar på att bli mycket, kanske inte för en lördag men jag ska nog ändå snart krypa i säng.
Ska ta mig iväg på ett träningspass imorgon runt 11 med Maja och sen ska jag plugga resten av dagen, kanske städa lite också om jag orkar.
Till veckan väntar en jobbig början av veckan, först historia redovisning och jobb på måndag, redovisning i kultur och stilhistorian på tisdag, prov i matte och natur på onsdag och sen jobb på torsdag..
Känner att jag ska ge allt resten av veckan,


Idag då, vad har jag gjort.. Jo jag och Linette slappade hela dagen sen tog vi en promenad in till stan för lite glass och så åkte hon och då ålte jag och umgicks med min kära pappa och Sara. Hade jätte mysigt och sen åkte jag hem för att bara ta de lugnt och de är precis vad jag har gjort ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0