Check!

Ja då var redovisningen klar och den kändes riktigt bra. En sak kan jag äntligen checka av på listan. Imorgon väntar två stora prov så ikväll ska jag plugga..
Fast just nu lyssnar jag på härlig musik och väntar på att Maja ska vakna så vi kan ta oss ut på en härlig prmenad i de härliga vädret!
Har lite beslutångest över vad jag ska ta med mig till Torsby och vad jag inte ska ta med mig, de blir alltid för mycket eller för lite, aldrig lagom.
Negativ jag är då, nej de ska jag inte va! Ska fixa mat snart också eller så tar jag en till stor kopp kaffe, de är rätt gött de med!
Älskar att det är lov om 2 dagar också, älska lov, tack skolan för ni kom på lov, dom är bra!

'

Typ så glad för att vi har prov imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0