Spya och tre rätters!

Har varit en bra måndag för mig, kort och gott om skolan. Hade historia och estet, de gick ju ganska fort ändå. Gick hem och pluggade, gjorde nästan klart stilikonen, har inte bestämmt mig än om jag ska ha något mer kort kanske eller inte, sen ska de även läsas igenom några gånger och så ska jag låta pappa eller någon läsa den. Vill du de pappa?
Efter de åkte i alla fall till pappa, Sara och Emblisen, myste och pratade tills klockan närmade sig kvart över 6. Då gick jag till Julia och så hade vi halv 7 hos henne. De bjöds på et tre rätters middag, först rostat bröd med räkröra, helt underbart! Sedan blev de past och kycklingröra a lá Julia och sist men inte minst varma bananer, smält chocklad och en massa massa glass!
Efter all god mat blev de självklart massa prat om allt mellan himmel och jord! Mina tjejer de!

På vägen hem såg jag massa poliser och de va ju lite halv trevligt, för då vet man att något har hänt. Ska hålla utkik i tidningen i morgon, gör de ni med"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0