kort dag!

Idag hade jag bara ett historie prov som gick som de gick. Men hoppas nog på de bästa i alla fall. Slutade väl redan vid 10 men trodde jag skulle ha estet så var kvar i skolan i ca 1 ½ timme, så hade vi inte de. Då tog jag bussen in till stan och mötte upp pappa, tog en fick och sen strosade vi runt i nån timme. Var riktigt mysigt!
Fick skjuts hem och nu har jag gjort en läxa i väntan på att min tvätt tid ska börja så jag kan slänga i en maskin eller två. Ska även börja med lite av min tre rätters middag jag ska bjuda på ikväll när mina kära vänner kommer på halv 7 hos mig. Ska ta och grov städa lite också eftersom de behövs. På onsdag kommer mamma hit och då kan de ju inte heller se ut hur som helst!


Igår hade jag och min kära älskling 1 års dag och de firade vi på lördan med lite hockey och som tur va så vann ju färjesta! Toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0