Kill me!

Min hals dödar mig just nu och huvudet sprängs. Ah jo man kan faktiskt dö på olika sätt fast samtidigt, eller? haha!

Idag hade vi gymnasieforum på tingvallahallarna och de va riktigt kul,  var nervös på första sittningen då jag skulle prata men det flöt  på jätte bra efter ett tag. Jag var modell på eftermiddagen och jag ska försöka få tag på en bild så ni ska få se någon gång. Mitt hår är grymt topperat och jag vet inte hur jag ska få ur de ikväll. Men men thats life?
Just nu väntar jag på att min alvedon ska värka så jag ska orka ta mig till tåget som går raka vägen till Torsby. Sen ska jag väl kanske ta och plugga lite också. Men nu tar i alla fall jag lång helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0