Helgen är över!

Igår myste jag bort hela eftermiddagen och kvällen. Gav mormor ansiktmasage och pysslade om henne lite, sen hem till min älskling!
Idag va ja en sväng hos Linette på förmiddagen och spelade lite Super Mario som jag aldrig kommer växa ifrån och bli för gammal för, sen hade jag lite ångest över kläder, men de är väl helt normalt antar jag? I alla fall, åkte och firade Johans mormor som fyllt år, de blev massa mat, tårta och bowling. Efter de åkte jag till Linette och vi hade en toppen kväll med mycket skratt och sånt som bara vi gör! hahah. Kanske kommer en härlig bild någon dag!
De va min helg kortfattad. Nu sitter jag här och väntar på att Johan ska komma hem så vi kan gå och lägga oss. Imorgon väntar mer tårta och kakor för vi ska fira mamma och morfar. Feting helg, yeeeahy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0