Hali hallå!

Skolan idag gick hur fort som helst, hade ergonomi och då skulle vi testa hur det är att vara döv, blind och rullstolsburen. Så jag fick gå runt med ett par hörselskydd i hela skolan och testa lite, de va faktiskt en rolig uppgift och man märker att mycket måste anpassas för dom som har sådana handikap.
Sen hade vi yrkesämne och det menas med att vi var i studion och sminka. Jag gjorde en fest make up på Emmy men självklar hade jag ingen kamera med. Jag blev riktigt nöjd efter många om och men, men de är ju slutresultatet som spelar någon roll.
Jag fick skynda mig hem och fixa lite mat och så blev de träning vid 6. Ett station/medel pass på 75 minuter, härligt härligt. Så här ligger jag och är helt mööör i kroppen och får se om jag tar mig upp i morgon, hahah.


Kommentarer
Postat av: luffi

jo toppen! gör du då? kram

2010-10-14 @ 21:36:09
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0