Grattis mamma!

Ja just de, idag fyller mamma år, grattis!

Idag har jag haft en bra dag, skolan har gått fort och vi har haft produkt information med en från make up store. Super intressant och själavklart lärde man sig massor.
På vägen hem kände jag hur underbart höst väder det faktiskt är ute, helt fantastiskt faktiskt. Så egentligen kände jag för att ta en promenad idag men fick bli städa hela lägenheten istället. Men ska ta mig en promenad in till stan snart och de blir ju i alla fall nått. Klockan sju ska jag på hårvisning, ska bli intressant och även kul att se eftersom några från klassen är med. Kanske skriver mer om de ikväll för nu ska jag snart gå!

Och som vanligt är aldrig kameran med men kanske ska försöka idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0