Tjohopp!

Här ligger jag i min säng som vanligt när de är söndag. Har just fixat mina naglar till ensam mamma söker och en tallrik hallon yoghurt med flingor.
Min helg har varit toppen, söndagen bjöd på massa mys hemma hos Julia, vi pratade, skrattade, såg på tv och åt massa gott, precis så där som de ska va när 3 tjejer träffas! På lördagen blev jag upp hämtad av Johan och vi åkte till lägenheten, fixade oss och sen iväg på dop. De va jätte trevligt, god mat och ännu godare kakor till de måste jag säga.
Idag har vi faktiskt tagit det väldigt lugnt, varit till Bergvik och mest strosat runt och sen va vi till pappa en sväng.
Imorgon väntas ännu en dag i skolan, jag ser verkligen fram emot jullovet nu, de ska bli så skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0