Skolan

Klockan drar sig mot 11 och de är dags för lunch, de är faktiskt lite efterlängtat. Frukosten va inte så god i morse som den bode ha varit, men så ärre!
Har skrivit klar samhällsuppsatsen nu, så den är hel klar och de är skönt. Nu är de bara historia och Ergonomi uppgiften kvar. Fast dem har jag ju just fått så att.
Vad ska jag göra idag efter skolan då? Ja du, det vet jag inte. Eftersom jag nu är inne på min 3:e vecka med host så kan jag ju inte träna.. De suger och jag ska ringa till vårdcentralen sen och få en tid och få någon riktigt medicin emot de här. köpte några tabletter igår som skulle va bra men de fick man biverkningar av, illamående, dåsighet och snuva!

Nej nu blir de maaaat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0