Kärleks killen

Johan, de är min kärlekskille de. De är den första jag tänker på när något hänt, de är den första jag vill berätta allt för, han är den jag kan diskutera mina känslor med, han är den jag skrattar med, den jag alltid vill sova med, den som jag alltid vill bli hämtad av vid tåget bara för att jag blir så glad, att se honom i bilen och bara få sätta sig bredvid honom är helt underbart, han är dne jag alltid tänker på, så fort jag ser något som har med kärlek att gör, ja då är de han som kommer upp i huvudet och han är de där lilla extra, ja verkligen de där extra. Jag tror faktiskt jag är kär på riktigt så där påriktigt påriktigt så som man nästan aldrig blir, ni vet.
Det tog slut och allt va jätte jobbigt, men det var bara en kort stund bara i några få timmar. Men ändå fick de oss att bli så myket starkare, så mycket mer kärleksfulla och de fick oss att se allt på nytt igen.
Jag älskar dig Johan!


Kommentarer
Postat av: Barbro? ne arbresha

så glad för din skull gumman!<3

2010-11-23 @ 22:05:47
URL: http://atmava.blogg.se/
Postat av: Barbro? ne arbresha

så glad för din skull gumman!<3

2010-11-23 @ 22:05:49
URL: http://atmava.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0