Jäkla hosta!

Nu har jag hostat sönder mig, ont i bröstkorgen och ända bak i ryggen, halsen svider och jag börjar bli allmänt trött på de här nu.. Jag behöver hostmedicin helt enkelt.

Gjorde en super god bacon röra förut med lite soya, samba olek, salt, peppar och cream fresch ( hur fan stavas de?). Den måste jag göra igen snart. Idag efter skolan har jag inte gjort speciellt mkt, mest pluggat och tvättat lite.

Såg på byggfällan förut och herregud att folk kan göra så mot andra bara ta deras pengar. Fattar verkligen inte! Och nu ser jag på lyxfällan och där har dom då ingen koll på sina pengar alls. Tror de är nyttigt att se på så man förstår hur man inte ska göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0