du gör de inte lätt.

Somsagt har jag varit i karlstad fredag till lördag och haft de super mysigt. Babysimmet gick toppen och sötnosen flöt som en kork i vattnet, hade även en trevlig ficka stund efteråt och så fick jag ju gosa med massa bebisar. Sen blev de in till stan och fixa en klänning tills dopet som är snart var sugen på en långklänning men fann en som jag antagligen har mer användning för.
I stan mötte jag upp Emelie och Elin, vi köpte lite godis, mat och förberedde oss för kvällen. Vi hade super mysigt och ja de va bara bra! Idag påväg till stan tog jag och elin lite mysiga höst kort också.


Kommentarer
Postat av: elin

puss på bilderna och dig!

2010-11-14 @ 02:49:28
URL: http://eneliiin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0