Vilken dag..

Idag tror jag att ja har haft kortslutning i hjärnan.
Började dagen med att jag försov mig si så där 40 minuter, fick ta cykeln till skolan. Sen hade vi yä och då somnade jag nästan i stolen när Elin sminkade mig, va rätt skönt. Idag hade vi balsminkning och de blir de prov på nästa vecka. Riktigt kul att få börja sminka igen, har varit lite dåligt med de ett tag, fast har ju hållt på med annat.
Fick reda på nationella matte provet också, helt okej faktiskt och tror de kan bli ett bra slutbetyg. Men nu har jag inge mer matte de här läsåret! LOVE!
Efter skolan åkte jag och handlade lite och sen hem. Bytte om och tog mig en springtur rätt omgående, blev så där lagom långt kände jag. Tog en dusch och bestämde mig för att plugga i sängen under ett varmt och gosigt täcke. Tror ni de blev mycket plugg eller? Nej. Hann läsa igenom 4 sidor sen gick ögonen igen på mig och så sov jag i si så där 2½ timme.
Blev helt förstörd efter, orkade knappt äta.... Men men för väl skylla mig själv.


Julia tog så klart kort på mig, hahah!


Nu ska jag slå mig ner framför tv:n för snart börjar svenska hollywood fruar om jag inte har fel?

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0