Loving you is eays

Hemma i Torsby efter en dag med mycket att göra och en aktiv Ida.
Igår la datorn därimot av när jag skulle skriva så blev inget på kvällen.

Började dagen i skolan som vanligt, lärde mig en massa nytt som jag inte fattat innan idag. De var bra gjort av mig. Åkte in till stan och kollade runt i alla möjliga affärer, blev mest fashinerad inna på lagerhouse. De är alltid så massa roliga saker! Och nu har jag bestämmt att jag ska inreda mitt eget eller någon annans badrum med bara massa ankor! De är ju helt underbart söta.
Köpte 4 par tights idag också, de var behövligt eftersom dom sista gick de hål på igår.
Åkte med tåget hem, försökte plugga men jag orkar inte läsa den där hälsopedagogiken, de går inte! Sen förstod jag inte de sista på engelskan och inte heller orkade jag lära mig alla gudars namnm, så istället bestämde jag mig för att sova och de va sköönt. Vilade ur mig lite ilska. När jag kom hem till Torsby tog jag en kortis promenad till Johan och nu sitter jag här och väntar på att han ska komma hem. Jag börjar på att bli riktigt hungrig nu faktiskt!!
Sen ska vi iväg och kolla på fotboll, herrarna som spelar match och då brukar de vara mycket folk där. De är aldrig fel att få umgås lite!
Imorgon blir de sjukhuset också. Lite nervös är jag faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0