Tisdag

Då var den jobbigaste dagen på veckan gjord, inte för den är så jobbig men. Började dagen med att vakna och inte alls va trött, kände mig riktigt utvilad och tyckte inte alls det skulle bli jobbigt att gå till skolan. Det kändes som en riktigt bra start på dagen. Började dagen med att ha engelska ända fram till lunch, då redovisade vi våra länder som vi skrivit om och som vanligt kändes det som om jag kunde innan jag väl skulle berätta. Men direkt det var min tur så blev det bara mojs av alltihopp. Är det bara för mig det blir så eller? Jag bara undrar.
Tog en lite tidigare lunch för var så himla hungrig och då fick ju en lite längre lunchrast också, det var skönt. Hade matte i en timme och sedan bild o form. Där redovisade vi våra bildanalyser och jag tycker inte själv att jag hade gjort så bra ifrån mig som alla andra. Men jag får väl vara nöjd om jag får ett G i det i alla fall.
Gick till bussen med solen i ögonen och det var verkligen fantastiskt skönt. Nu är jag hemma och har nyss sätt på mig ett par halv torra träningsbyxor. Blir lite kallt, men jag vill verkligen ha dom på mig. Runt 6 tiden blir det ett jobbigt medelpass på syrefabriken. Ska bli super härligt att få röra lite på sig. När jag kommer hem sen så väntas de tacos till mat och såklart en massa massa plugg. För i morgon har jag prov i stress....
Aja nu ska jag försöka läsa igenom nån sida innan jag ska dra, kanske kommer ett inlägg ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0