snart helg!

Idag är de torsdag och i morgon är de fredag och det är lika med HELG!
Idag började jag dagen med att sova till 9, började halv 11 med idrott och då körde vi aerobics. Det var faktiskt väldigt kul och jag gör de gärna fler idrotts lektioner.
Sen åkte vi till skolan och där fick vi våfflor och vet ni varför? Jo för idag är de våffeldagen! Hade datakunskap och matte sen var de slut för dagen så då tog jag bussen hem.
Har plockat lite som vanligt när jag kommer hem efter skolan, bäddat rent i sängen, vikt tvätt, ätit lite yoghurt och special K och lyssnat på en massa Melissa Horn.
Nu sitter jag här och väntar på att Malin ska komma för idag blir de klipp och kanske färg, inte bestämmt mig än om jag ska va lite små lila/röd i håret eller hel brun/svart.. Det märks väl sen gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0