Onsdag

Då är mitten av skolveckan gjord och de har gått fort. Hade svenska, engelska och hälsopedagogik idag, en kort dag alltså. Drog med mina tjejer till stan och kollade runt lite. Det blev även med lite hem i en liten påse. Fixade balsam till mamma eftersom dom har slutat sälja de på Kronans droghandel ( gammla apoteket ) hemma. Sjukt namn har de fått också, helt otroligt att dom kan döpa ett apotek till de. Men ja ja, jag kom väl hem runt halv 4 tiden och var super duper hungrig. Så slängde ihop en laxröra och till de blev de ris. Alltid lika lätt lagat och gott.
Receptet kan ni få någon dag om ni är sugna kanske. Har även städat lite och ska nog städa lite till för här är de stökigt. Ska iväg på dans sen runt 8 tiden, helt själv för första gången. Men jag tror de kommer gå bra, ser riktigt fram emot att få träna efter den här förbaskade förkylningen som sitter i. Efter träningen blir de peeling, fixa naglarna och bara mysa med lite Special K och kall mjölk.

De blev 2 par jeans:
( dom till höger är lite långa, eller så är de jag som är kort! )

även peeling tester från kicks:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0