Måndag

Idag vaknade jag som vanligt ca 30 min innan klockan och fick somna om. Det är så underbart att vakna när det är mörkt och veta att man får sova vidare och sen vaknar man när klockan ringer med solen som lyser in genom rullgardinen. Jag verkligen älskar när de är så och bäst av allt är när någon underbar ligger bredvid.
Idag på yrkesämnet skulle vi sminka efter en bild, Emelie och jag fixade ihop en härlig make up. Men ingen som man kan gå till vardags med riktigt, men ska försöka få in en bild om jag nu får tag i någon.
Slutade halv 4 och var på riktigt pang humör för att handla faktiskt men ändå glömde jag så klart något. Aja så är de väl när man är lite virrig i huvudet. Nu sitter jag här och har fått ihop båda redovisningarna tills i morgon och det känns skönt. Måste bara plugga på dom lite och sen ska jag även plugga på provet till på onsdag. Lite dygt att det är så mycket den här veckan men så är de väl ibland och att man inte lärt sig på alla år att allt kommer på samma gång så de ät lika bra att få allt gjort direkt man får de, men nej... Ska ta och städa lite innan min Jullan kommer hem, stackarn är på akuten efter en tragisk morgon. Hoppas allt går bra och att du kommer hem snart.
Ska även ringa min gullegos senare ikväll för just nu saknar jag honom lite för mycket känner jag... Aja, livet flyter på som vanligt när man heter Ida Henriksson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0