Lördag

Igår var väl en så där halv lyckad dag måste jag få säga, började med skolan och vi slutade lite tidigare. Det blev då så att jag och Julia gick runt på stan ett litet tag, i sista sekund innan tåget skulle gå bestämd ejag mig att köpa ett på blommiga strumpbyxor och några örhängen. Jag hann med det och jag hann även med tåget. Slapp åka själv för fick sällskap av kusin, Emilia och Louise som hade gjort en snabb vända i stan. Jag kom hem och möttes av några inte så glada familje medlemmar och de va där allt börja. Tränade lite fotboll också, märks att jag inte varit med på ett tag, måste verkligen träna kondition och snabbhet! Efter träningen blev kvällen bara ett kaos, tårarna bara rann i flera timmar och till slut hamnade jag hemma i Johans säng. Prövade den nya werthers orginal milk, alltså deras nys choklad.

Det var riktigt god faktiskt, fast idag får de bli dom vanliga tror jag eller dom mjuka. Lika goda båda som så varför inte köpa båda påsarna?

Idag när jag aknade hörde jag hur regnet bara öste ner och det kändes riktigt bra för då vet jag att all snö försvinner. Ska sätta på mig mina älskade gummistövlar sen och ta en fika med mammisen och systeryster. Vi ska nog ha en mysdag idag. Det tror jag behövs!
Ska nog snart gå och krypa ner bredvid min älskling ett litet tag till, sen sla jag nog gå upp på riktigt. Brukar bli så på helgerna.. Körslaget ikväll också, då får vi heja på kära Karlstads lag team rongedals! Heja heja heja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0