Klockan är 1

Här sitter jag och har tagit sommarlov!!
Igår var ja och kollade på balen, alla va så otroligt fina. På vägen hem kände jag hur ont jag hade i kroppen och de visade sig att jag fått feber. Somnade rätt tidigt igår och idag har de fortfarande inte gått över. Men de ska väl inte få stoppa mig, har tagit en alvedon och suttit ute ett tag. Gjort lite smycken och plockat undan lite här hemma.
Nu väntar jag på att Ina ska komma hit så jag ska få leka frisör. Kanske ska baka lite muffins innan också, skulle va gott!
Imorgon är de fullrulle! Upp och fixa lillasyster, bli med henne till kyrkan, hem fixa iordning tills folket kommer, in till byn och se på studenterna som springer ut, gratta alla och ge massa blommor, kolla när dom åker flak, hem och fixa fram, va trevlig mot allt folk, fixa sig, dra på fest och sen soooooova!

Kommer ha en fullspeckad dag imorgon så därför blir de otroligt lungt idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0