Jag borde få pris!

Så mycket som jag har cyklat den här veckan har jag inte gjort på år och dar. Inte märker jag någon skillnad att de går lättare heller, lika jobbigt varje gång jag kommer till den där förbannade kyrkbacken...

Idag har jag stekt vid kolsberg med Emma och Alexandra. De va skönt, men jag blir så fort rastös. Vi åkte och köpte dricka sen åt jag glass med Andreas och hans kusin. Åkte till Toria för att lära mig allt inför imorgon, så svårt verkade de inte vara i allafall. Ska nämligen sälja jordgubbar utanför Toria hela sommaren i en stor jordgubbe, kom och kööööp en massa!
Nu ska jag snart åka på fotbolls träning, sen ska jag hem och träffa min underbara pojkvän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0