Toppen dag!

Åh vilken bra dag jag har haft idag, började dagen med att träffa söt Ina. Var super länge sen vi sågs, vi åt glass och pratade igenom allt vi missat om varandra de senaste veckorna.
Sen åkte jag hem och väntade på att Julia skulle höra av sig och poff där stod mina favoriter i dörren, Emma och Linette överraskade mig. Vi pratade på ett tag. Mormor skjutsade mig till Julia runt 2, där va Viktoria. Vi bakade och myste på, en toppen dag.

Just nu packar jag upp och ner och funderar på vad som fattas, för nått är de. Imorgon sticker jag till Alingsås med min kära pojkvän, där blir vi hela helgen. Självklart blir det ett besök i Göteborg också, Liseberg står på listan plus shoping!



Bilden är tagen av Lina ( som nyss skaffat blogg, kolla! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0